Autor Tema: Kombinacije past i pad-ova  (Posjeta: 28358 )

0 Članova i 1 Gost pregledava ovu temu.

Offline pH detailing

  • Rotary majstor
  • *****
  • Postova: 544
  • Spol: Muški
  • WASH - POLISH - WAX - DRIVE™
    • Email
Kombinacije past i pad-ova
« : Lipanj 03, 2016, 01:41:51 poslijepodne »
Dobar dan ekipa!

Imam par detaljnijih pitanja pa je svaka pomoć dobro došla :)

1. Neke paste u određenim situacijama koristimo sa više pad-ova. Recimo neku srednju pastu možemo koristiti sa srednjim i finim pad-om, zašto to radimo? Nisam pisao marke i brandove čisto da ne ulazim u teže dubioze sad.

2. Koja je tajna u radu sa rotacijskom kada podloga bude bez swirlova i holograma? Pokret ruke, pasta, pritisak?

3. Kako shvatiti koji lak je mekan, a koji tvrd (zanemarimo sad da se zna da su njemci sa tvrđim lako, a japanci sa mekšim)? Zbog "lakoće" uklanjanja oštećenja ili?

Hvala puno!
Živjeli  :kapa dolje
Dobro došli na --> https://ph-detailing.hr/ <--

Offline Tomislav

  • OCD
  • ******
  • Postova: 1271
  • Spol: Muški
    • Email
Odg: Kombinacije past i pad-ova
« Odgovori #1 : Lipanj 03, 2016, 02:52:06 poslijepodne »
1. Ovisno o tvrdoći laka i stupnju korekcije koji želiš postići kao i o samom stanju laka kombiniraš, kod mene je izbor uvijek za početak s Menzermom fg400 a pad ovisno o tvrdoći laka i samom stanju laka...
2. Kombinacija svega, to ti dođe s vremenom, šta više radiš s njom i na više lakova različitih tvrdoća više naučiš šta i kako... Dok ne krenš sa radom i dok ne vidiš kako se ponaša nemožeš nikad sa sigurnošću tvrditi... Po meni rotacija nije takav bauk kakvim se prezentira, al u odnosu na DA polirke treba biti ''opreznijii'' jer s lakoćom ''skine'' lak... Najbolje ako možeš vježbati na nekoj staroj haubi ili autu...
3. Ja se uvijek informiram na različite načine o konkretnom autu kojeg radim, ako u to nisam siguran, korekciju krećem od ''najslabije'' kombinacije pa testiram kako se ponaša dok ne nađem onu koja mi najviše odgovara za korekciju... :palacgore:

Offline pH detailing

  • Rotary majstor
  • *****
  • Postova: 544
  • Spol: Muški
  • WASH - POLISH - WAX - DRIVE™
    • Email
Odg: Kombinacije past i pad-ova
« Odgovori #2 : Lipanj 03, 2016, 03:55:07 poslijepodne »
Moj otac, koji je autolakirer, cijeli život radi sa rotacijskom i s njom me oduvijek učio raditi ali kako ja to sve želim dovesti na jedan veći nivo, pa tako čitam puno teorije i vježbam na par elemenata koje sam ofarbao u crno i moram priznati jednu stvar - u većini slučajeva posao napravim bez swirlova ali ima nekih situacija kada mi ostanu swirlovi i teško mi je shvatiti zašto jer koristim istu kombinaciju kao i kad ne ostanu. Jel to do težine pritiska, možda se previše zadržim na jednom mjestu, možda prebrzo preletim preko jednog mjesta... Ne znam ni sam, to me najviše zbunjuje  :neznam
Dobro došli na --> https://ph-detailing.hr/ <--

Offline bo

  • Administrator
  • *****
  • Postova: 1225
  • Spol: Muški
  • Black eyes
    • Ford Klub Hrvatska
    • Email
Odg: Kombinacije past i pad-ova
« Odgovori #3 : Lipanj 03, 2016, 05:59:15 poslijepodne »
Bitna je i konstantnost pokreta, bilo bi dobro da sve bude ravnomjerno, a naročito bez skakanja polirke po elementu.

Različite komb koristim kad isprobavam na panelu, gledam da idem sa najmanje agresivnom kombinacijom koja radi ono što želim. Najgore je kad su neki elementi naknadno farbani, onda ta kombinacija može biti i pogrešna u odnosu na ostatak auta.

Shvatiš tako da kreneš sa najfinijom kombinacijom pa polako pojačavaš, nema druge.
Passata iz 2003. (crni metalik) sam naučio na teži način da je tvrd kao kamen.
A Passat iz 2012. isto crni mi je bio milina za raditi.

Prouči da i rotary bibliju od Dave_kg, imaš link i na forumu.
Zenith metoda mi se pokazala jako dobrom i držim se toga (uz korekcije ako su potrebne).

Ne drži se ničega slijepo već kombiniraj i isprobavaj, nema druge.
Petrolhead

Offline pH detailing

  • Rotary majstor
  • *****
  • Postova: 544
  • Spol: Muški
  • WASH - POLISH - WAX - DRIVE™
    • Email
Odg: Kombinacije past i pad-ova
« Odgovori #4 : Lipanj 03, 2016, 08:45:20 poslijepodne »
Rotary i DA biblije sam već pročitao, odlično štivo.

Mislim da dobro radim, trebam još prakse ali volja je tu, a i stručna pomoć od starog je ogroman plus. Moram priznati da je i Krauss S21 kojeg sam upravo preuzeo od Ive i Davorina jedan veliki plus :D  :polirka
Dobro došli na --> https://ph-detailing.hr/ <--

Offline Gallcro

  • two bucket majstor
  • ***
  • Postova: 204
  • Spol: Muški
Odg: Kombinacije past i pad-ova
« Odgovori #5 : Lipanj 04, 2016, 12:42:45 prijepodne »
Kako su vam ljudi zadovoljni s mekanim lakom? Isporucite gotovo savrsen auto, a on za mjesec dana opet uswirlan jer je toliko mekan lak da ga doslovno izgrebe prasina u zraku ako se brze vozi.
Vlasnici takvih auta naravno nece pljuvati svoj auto, nego vas koji ste polirali auto, uzeli masne novce, a auto kakav je i bio prije poliranja..
Kako to izbjeci?


Sent from my iPhone using Tapatalk
Once Upon a Time

Offline bo

  • Administrator
  • *****
  • Postova: 1225
  • Spol: Muški
  • Black eyes
    • Ford Klub Hrvatska
    • Email
Odg: Kombinacije past i pad-ova
« Odgovori #6 : Lipanj 04, 2016, 07:48:38 prijepodne »
Objasniti kako se pravilno održava lak i šta se dogodi ako se pere na standardan način.
Petrolhead

Offline dusambej

  • D/A majstor
  • ****
  • Postova: 279
  • Spol: Muški
  • Muko moja predji na drugoga
    • Email
Odg: Kombinacije past i pad-ova
« Odgovori #7 : Lipanj 05, 2016, 07:18:57 poslijepodne »
Mada nekad upozorite vlasnika sta se moze dogoditi i odustane od poliranja nazalost.