Autor Tema: Priprema i nanošenje Fusso sealanta  (Posjeta: 58466 )

0 Članova i 2 Gostiju pregledava ovu temu.

Offline babarog

  • vikend detailer
  • **
  • Postova: 73
  • Spol: Muški
    • Email
Priprema i nanošenje Fusso sealanta
« : Studeni 06, 2015, 09:05:26 poslijepodne »
Dakle zanima me kako mi je najbolje pripremiti auto za nanošenje fusse??

Imam BH medium glinu, Surfex, Citrus W&G, Pjenu, Fusso i dosta dobre volje!

Koliko sam shvatio prvo bi trebao foamati pa pustiti kakvih 20tak minuta da ona djeluje, zatim bi trebao oprat i sa šamponom auto, koristeći 2 bucket metodu, pa isprati pa dok je mokar ga izglinirati, i zatim aplicirati fussu u 2 sloja s time da se pustim 24h da se vosak upije???

Također bolje mi je ne voskati plastične dijelove i prednje i stražnje staklo??

Jesam li dobro shvatio ili?

Za gume i č.Felge me zanima kako reagiraju na surfex i u kojem omjeru ga složiti za njih? ni jedno ni drugo nije jako zmazano!

Budući da ću pjenu raditi na ulici, a šamponirati u dvorištu (radi korova od stare jer se žali) zanima me koliko mi je pametno pustiti auto da se osuši na suncu ( s obzirom da nemam tendu a garaža je jebeno prašnjava od štemanja????
« Zadnja izmjena: Studeni 06, 2015, 09:12:32 poslijepodne babarog »

Offline tonyy

  • Kronični OCD
  • *****
  • Postova: 4032
  • Spol: Muški
    • Email
Odg: Priprema i nanošenje Fusso sealanta
« Odgovori #1 : Studeni 06, 2015, 09:21:33 poslijepodne »
Jedan step si zaboravio,poslije pranja trebaš prvo nešto tipa korosol za skinuti metalne čestice pa onda glina..
Možeš pustiti između slojeva par sati ili drugi dan..
Plastične dijelove možeš proći ali odmah prebrisati i onda bude dobro,a na stakla ja ne preporučam,imam loše iskustvo na prednjoj šajbi,počeo mi se po kiši razmazivat sa brisačima i morao sam polirati šajbu..
Surfex za gume i ratkape koristim 1:10 i ok je..
Ne puštati na suncu da se osuši na suncu jer će ostati fleke..


Offline babarog

  • vikend detailer
  • **
  • Postova: 73
  • Spol: Muški
    • Email
Odg: Priprema i nanošenje Fusso sealanta
« Odgovori #2 : Studeni 06, 2015, 09:23:07 poslijepodne »
Korosol???? Skinuti metalne čestice sa laka misliš ili felgi? Ima preporuka za nešto ko to a da je nabavljivo sutra ujutro?

Offline tonyy

  • Kronični OCD
  • *****
  • Postova: 4032
  • Spol: Muški
    • Email
Odg: Priprema i nanošenje Fusso sealanta
« Odgovori #3 : Studeni 06, 2015, 10:02:06 poslijepodne »
Sa laka da,da budeš imao čistu podlogu za fusso..dls ili forea..

Offline babarog

  • vikend detailer
  • **
  • Postova: 73
  • Spol: Muški
    • Email
Odg: Priprema i nanošenje Fusso sealanta
« Odgovori #4 : Studeni 06, 2015, 10:08:00 poslijepodne »
Koliko je tajbkoral bitan i moze li se odraditi sa surfexom?

Offline tonyy

  • Kronični OCD
  • *****
  • Postova: 4032
  • Spol: Muški
    • Email
Odg: Priprema i nanošenje Fusso sealanta
« Odgovori #5 : Studeni 06, 2015, 10:12:53 poslijepodne »
Bitan je,a surfex ti to ne skida,možeš probat i sa sonax fe ali ti neće skinut sve,isprobao sam i kasnije je korosol još crvenio..

Offline tonyy

  • Kronični OCD
  • *****
  • Postova: 4032
  • Spol: Muški
    • Email
Odg: Priprema i nanošenje Fusso sealanta
« Odgovori #6 : Studeni 06, 2015, 10:19:38 poslijepodne »
I još bitna stvar poslije toga,a prije nanošenja fussa preći auto sa Ipom ili sl.proizvodom i onda fusso u šta tanjem sloju..

Offline Neno330

  • Rotary majstor
  • *****
  • Postova: 716
  • Spol: Muški
    • Email
Odg: Priprema i nanošenje Fusso sealanta
« Odgovori #7 : Studeni 06, 2015, 10:44:36 poslijepodne »
Mene zanima sto to tocno znaci sto tanji sloj, u ovom slucaju fussa.
Dali spuzvica za nanosenje mora biti minimalno "umocena" u vosak tako da je spouzvicu potrebno jako stiskati na lak ili treba biti toliko voska na spuzvici da omogucava aplikaciju voska bez pritiskanja spuzvice i da kompletna sirina spuzvice ostavlja trag voska na laku?
Ili nesto cetvrto?

Offline babarog

  • vikend detailer
  • **
  • Postova: 73
  • Spol: Muški
    • Email
Odg: Priprema i nanošenje Fusso sealanta
« Odgovori #8 : Studeni 06, 2015, 10:52:53 poslijepodne »
E jebat ga, jel ima tko iz zga da udijeli malo tog korosola onda možda????

I daj mi reci što je to točno IPA osim meni poznatog Indian pale ale???

Offline FallenAngel

  • Početnik
  • *
  • Postova: 40
Odg: Priprema i nanošenje Fusso sealanta
« Odgovori #9 : Studeni 06, 2015, 11:13:22 poslijepodne »
E jebat ga, jel ima tko iz zga da udijeli malo tog korosola onda možda????

I daj mi reci što je to točno IPA osim meni poznatog Indian pale ale???

IPA- isopropyl alcohol. Ako nemas neke prethodne zastite ili ne planiras polirati auto mozes to preskociti, jer nakon foama, 2b pranja, korossola i gline ne vjerujem da ce ostati bilo kakve masnoce da bi morao brisati sa IPA. Za svaki slucaj pojacaj malo dozu CG Citrus wash and gloss-a da si miran. Pozdrav
« Zadnja izmjena: Studeni 06, 2015, 11:14:53 poslijepodne FallenAngel »

Offline reja

  • OCD
  • ******
  • Postova: 1251
  • Spol: Ženski
  • Forea OCD/Chemical Guys
    • Forea OCD
    • Email
Odg: Priprema i nanošenje Fusso sealanta
« Odgovori #10 : Studeni 06, 2015, 11:17:18 poslijepodne »
Mene zanima sto to tocno znaci sto tanji sloj, u ovom slucaju fussa.
Dali spuzvica za nanosenje mora biti minimalno "umocena" u vosak tako da je spouzvicu potrebno jako stiskati na lak ili treba biti toliko voska na spuzvici da omogucava aplikaciju voska bez pritiskanja spuzvice i da kompletna sirina spuzvice ostavlja trag voska na laku?
Ili nesto cetvrto?

treba biti toliko voska na spuzvici da omogucava aplikaciju voska bez pritiskanja spuzvice - sam si napisao odgovor, dakle, da imaš dovoljno voska na aplikatoru da možeš u što ujednačenijem sloju aplicirati na lak bez pritiska.
FOREA-OCD.HR i WWW.CHEMICAL GUYS.HR

Možeš li zamisliti što bih sve mogla napraviti ukoliko bih napravila sve što mogu?

Offline Damba

  • two bucket majstor
  • ***
  • Postova: 112
  • Spol: Muški
    • Email
Odg: Priprema i nanošenje Fusso sealanta
« Odgovori #11 : Studeni 06, 2015, 11:34:54 poslijepodne »


Ovako ti to otprilike treba izgledati, tanko ravnomjerno utrljano :)

Offline bo

  • Administrator
  • *****
  • Postova: 1225
  • Spol: Muški
  • Black eyes
    • Ford Klub Hrvatska
    • Email
Odg: Priprema i nanošenje Fusso sealanta
« Odgovori #12 : Studeni 07, 2015, 08:32:01 prijepodne »
Mora ostati samo "masan" trag nakon nanošenja voska, sve ostalo je previše.
Aplikator samo stavi u posudu i lagano zarotiraj lijevo-desno, bez pritiska.
Petrolhead

Offline babarog

  • vikend detailer
  • **
  • Postova: 73
  • Spol: Muški
    • Email
Odg: Priprema i nanošenje Fusso sealanta
« Odgovori #13 : Studeni 07, 2015, 06:38:43 poslijepodne »
Evo ukratko, napravio sam proces ko kaj sam napisao, jbga nisam imao korosola tak da je bez njega pa da dam nekakve dojmovove:

Pjena- hvala deni pjena je bila dobra ali mislim da s ju pre gusto napravio jer se ful brzo susila i nagrizla mi je jedan dio lima (onaj koji je bio repariran štiftom) i promjenila u nekakvu zlatno crvenu nijansu iz crvene!

Šampon- fala Reja ovo je definitivno za u kolekciju artikl. Samo kaj imam osjecaj da se teže rastapa/mješa, naime bio mi je kao šmrkalj...

Glina -fora artikl ali ova bh medium glina je pun kurac tvrda. Također nakon gliniranja određeni dijelovi su ostali matirani ali nakon ispiranja! Također treba s njom jako oprezno jer oce skinut lak i to jebeno brzo i lako!

Fusso, e za njega mi je trebalo najmanje vremena, premazao cijeli auto ful brzo, izuzev prednje i straznje sajbe i plastika! Sutra cu oko 2,3 skinut sloj i nanijeti drugi. Lako se aplicira, 2-3 puta zarotirati aplikator i fusso je u aplikatoru.  Jedino kaj sam mazao svakako i u svim smjerovima pa bumo stra vidjeli?


I surfex je prejeben. U 1:10 skida čuda!
« Zadnja izmjena: Studeni 07, 2015, 06:39:34 poslijepodne babarog »

Offline Neno330

  • Rotary majstor
  • *****
  • Postova: 716
  • Spol: Muški
    • Email
Odg: Priprema i nanošenje Fusso sealanta
« Odgovori #14 : Studeni 07, 2015, 07:45:33 poslijepodne »
Pjena tesko da ce ti nagristi lak, isto tak i glina-nema sanse da skida lak.
A previse ti je matiralo ili ako si stiskao najjace sto si mogao ili jer nisi koristio lubrikaciju u postupku gliniranja.