Mozes bilo koju pastu uzeti i rucno polirati, to nije problem, ali ja bi se radije posvetio punjenju swirlova ako vec nemam opremu za poliranje.
Ovako trebas nabaviti pastu i spuzve sa kojima neces napraviti nista. Radije taj novac ulozi u opremu i skupljaj.
Može se bilo koja pasta. Ali nisu bezveze neke paste napravljene samo za ručno poliranje a neke samo za strojno. I neke hibridne paste koje se mogu i ručno i strojno.
Ja sam ručno išao polirat retrovizore sa 3M zelenom pastom i nisam ništa napravio. A sa jeftinim Megs rubbing compound i polishing compound pastama za ručno poliranje, zagladio sam polirane felge do kraja i poskidao površinske ogrebotine.
Ako bi mogli postocima napisat koliko se s čime može dobit rezultata, ja bi okvirno rekao ovako:
Ručno poliranje = 10%
Strojno poliranje (DA) = 70%
Strojno poliranje (rotacija) = 80%
Brušenje + strojno (rotacija) poliranje = 90%
Lakiranje = 100%
Prema tome pitanje je koliko je zahtjevno oštećenje. Blagi swirlovi pogotovo na mekanom laku idu ručno bez problema, jer to je oštećenje dosta manje od 10%
Mrlje od vode (one fleke koje ostaju nekad) također idu ručno. I još nešto - završni sjaj laka, može se dobit ručnim poliranjem (ne onoliko koliko strojnim ali svakako ide)
Malo jači swirlovi ili plitke ogrebotine i na tvrdom laku idu teže pa su tu negdje na granici ali daju se ručno rješit koliko toliko. Ručno se mogu i zagladiti djelomično neke veće ogrebotine.
Treba više truda za malo rezultata, ali nije besmisleno. Pogotovo ako nemaš garažu i radiš negdje ovako usput gdje stigneš.
Plitke ogrebotine bez problema idu sa DA. Nešto malo jače DA može dobro prikrit, malo toga i do kraja rješit (od grubljih oštećenja)
Rotacija sa vunom skida skoro pa sve.
Brutalno duboke ogrebotine, mogu se izvuć samo brušenjem (nakon čega je i obavezno kasnije poliranje), ali onda je na tom mjestu lak nikakav i daljnje korekcije su opasne
Ono što dođe do lima, odnosno primera, to jedino lakiranje može rješit