Mrzi me da idem po otpadima da vijam haube da bih se ucio,i odlucim da krenem da se ucim na svom audiju a3 iz 2001 godine.
Ne dade mi djavo mira...
Danas uzmem 3m zeleni i tamno plavi cep po 150 grama i brze kuci da se proba. Zabatalio sam sonax, loodi me oducio od toga. Dosao kuci i evo prvog pokusaja, samo sam krilo oprao da bi probao malo da
.
Stavim paste malo vise, pokvasim malo sa vodom pad i krenem, polirka skace kao luda, ocas posla mi napravi gadne riseve po tom delu, mene obli 'ladan znoj, sta da radim, uzmem opet paste i napravim tuda jedno 10 prelaza pritisnem malo vise da ne skace, pa jos malo paste pa opet 5-6 prelaza, pa opet pasta pa 4-5 prelaza, za obrtaje ne znam koji su, na ovoj masini je to nemoguce otkriti jer je na kecu i dvojci mrtva ja sam radio 3-4.. Elem skinem ti ja te riseve, a i gadne ogrebotine dosta umanjim, jedva se vide, nisam nista smirglao.
Polirka dosta iz pocetka je skakala po autu, a posle sam to nekako obuzdao, samo mi nekako gadno bezi, bas se mucim da bih je savladao. To je mislim zato sto ne stoji sundjer dobro na bplate-u. Mada mozda i gresim.
Evo slika sta sam uradio, dosta sam spicio paste na ovom delu, a i zaprasila je pola auta, kvasio sam non stop pad, jer se brzo osusi i davi se, oseti se pod rukom. Inace jedan lakirer mi je rekao da je bas ovo krilo farbano, ako nesto znaci.
Evo videa kako sam radio, vidi se da mi masina bezi i moje totalno neiskustvo.. Ovo je snimak na kraju, samo da vidite moju tehniku.
Drugi video sam snimio da vidite kako masina radi u prazno, da mi neko kaze da li radi normalo, da li ne baca ovaj backing plate i da li smeta poliranju to sto ne mogu da nacentriram sundjer 100% kako treba? Takodje napominjem da necu raditi da vecim brzinama od 4ke, bar neko vreme dok se malo ne obucim.
Izvinjavam se na ovakvim pocetnickim pitanjima ali nemam druge. Isto sam ovako preko neta skapirao kako raditi hemijsko i odradio ga full. :-)