evo ga. donor je yamaha diversion s skoro 150tkm...
nije ni cudo da je u losem stanju. (kolektor. top je 4 god star, al je bio malo jeftiniji tako da se njegova zastita vec pocela ljustiti, tako da ga nisam ni brusio, njega sam samo polirao)
najzdraviji dio grane: sam vrh koljena, koji nikad ne dobiva udarce kamencica a zagrije se najvise pa przi svu prljavstinu na nacin da samo otpada ko zgorena prasina...
vijci i sarafi su uskoro isli na kupanje:
naravno, naocale, gumene duge rukavice i bar krpa preko ustiju i nosa. 30%tna solna, nije fora cak ni udahnuti to smece...
mazao ju kistom malo po malo i poceli smo otkrivati pravo stanje:
i onda brusenjeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee....
180-240-320-400-600-800-1000-2000
nakon grubljih na suho (do p400)
opet premaz solnom za svaki slucaj (ionako je sve matirano)
pa dosta za prvi dan:
drugi dan smo stigli do p2000, i vec se vidi rezultat uspjesne pripreme:
pa ludilo s fc bijelom 3m na fc+ zelenom padu, pa all metal polish na mirka orange padu, nedostizna mjesta all metal polish preko sonax crvenih MF krpa i cijela terasa je bila crna. sat vremena sam ju cistio jednom kad sam zavrsio.
navecer sam stigo slikat prije preuzimanja:
ugovoren detailing kompletnog motora nakon sta nabavi sitnice koje mora mijenjati, tipo neki sarafi, sic, retrovizori... uglavnom, bit ce toga jos s tim motorom.
dakle poliranje ko svako drugo, jedino bi iz svega toga izdvojio jednu poruku, a to je ta s solnom kiselinom. uzasno je jaka (naravno) i treba jako paziti. al eto dokaza da ako se citaju upute svako toliko i ako se u teoriji nesto nauci, neadekvatna sredstva kojima nije mjesto u detailingu mogu postati pun pogodak. (solna kiselina se na jahtama koristi za skidanje kamenca s inoxa prije poliranja. ukoliko ne ostane predugo na inoxu, ne moze ga ostetiti. nek kapne na lak.... farbanje cijelog panela.)
uostalom, cilj opravdava sredstva :p