Slažem se s već napisanim da ručnim poliranjem nećeš puno postići tj. ukloniti swirlove no moj ti je savjet rađe kupi polirku i sam vježbaj... Istu dvojbu sam i ja imao prije koju godinu kad sam počimao al danas mi nije žao, malo po malo skupljalo se i idalje mi se čini da nemam ''sve'' jer svake godine izlaze novi proizvodi te uvijek pokušavam pronaći bolju kombinaciju od trenutno najbolje... Pogledaj malo Skill rotacione polirke (kopija Bosh-a), i sam je imam (kupio sam je u solin građe na akciji za cca 550 kn, model 1144, 2 godine garancije), i za moje potrebe i više nego dovoljna (za osobne potrebe te tu i tamo nekom sredit auto), snage ima, kad je pritisneš ne izgubi snagu, i ne pregrijaje se, masa joj je cca 2,2 kg (tvorniča specifikacija), jedina mana po meni je (pre)kratak kabel... Dosada sam odradio nekoliko auta, čak sam i brodski ''gelcoat'' polirao sa njom... Iskreno za tu cijenu ja sam prezadovoljan i u startu me isto bilo strah kako raditi, no ako nisi siguran uvijek ideš od najmanje brzine i fine paste pa na grublje varijante (tako sam ja radio jer je tako najsigurnije, što isto možeš pročitati u bezbroj tema na forumu), na zaobljenjima sa rotacijom moraš pripaziti jer s (pre)velikom brzinom lako spališ lak... Recimo sa DA polirkom ćeš puno brže odraditi auto nego sa rotacijom al na tvrdim lakovima bez rotacije gotovo je teško napraviti ozbiljniju korekciju laka po mom dosadašnjem iskustvu...