da ja dam koji savjet isto kao pocetnik u poliranju. mozda ponavljam isto sto su ti i drugi rekli, ali nisam sve citao pa ne znam. mada od viska glava ne boli.
za pocetak nemoj se nikud zurit. uzmi cijeli dan samo za to. uzmi auto iz obitelji, jer ako sjebes, sjebao si svoje. meni je zato prvo pravo poliranje bilo na autu od buraza.
prvo dobro pripremi auto, jer ce ti bit puuuno lakse. sad..nemoj se zamarati ni brinuti o sjaju, hologramima ni nicem (o tom ces brinuti kad budes polirao finom pastom). dakle, stavi pastu na pad i poliraj. sam vidi (ukljuci mozak) i shvatit ces kako sto ide i kako pasta radi (dobit ces taj osjecaj). a poliras dok spuzva pocne prelazit vise u buffing. tu je dosta. obrisi, pogledaj pod svjetlom, ako ne valja, radi ponovo. onda se igraj brzinom i pritiskom, povecavaj ili smanjuj (opet, razmisljaj mozgom i gledaj i sve ce ti bit jasno), kasnije ces sam tocno osjetiti kolika brzina i pritisak treba (samo ni u cemu nikako ne pretjerivati). nemoj se cak ni primingom zamarat, nekad on moze sve pokvarit. samo prvi put stavi kap-dvije vise paste i bit ce ok.
ja sam sam uspio, bez icije pomoci, a samo sam pogledao par radova, procitao sta se u temama pise. ali tu zapravo nisam nista konkretno naucio, nego kad sam uzeo polirku u ruku, i poceo polirat. i (opet ponavljam) mozgom i gledanjem u rad paste zakljucio, aha, znaci ova pasta ima takav cut. prvi prolaz, nije lose. ajmo probat jos jednom, malo veca brzina, mrvicu vise stisnuo polirku, pa ovo je odlicno, tako cu dalje radit. poslije prvog panela je sve sto sam prije napisao islo samo od sebe, bez kemijanja i puno razmisljanja (jednostavno se stvori osjecaj).
iz ovog svega zelim reci da ti nitko ne moze ovako reci sta i kako, moras sam uzet i probat. na tuđe radove se ne oslanjaj previse, jer svatko ima razlicitu tehniku. ti moras sam stvorit svoju koja ti najvise odgovara. poliranje je zapravoo jako lako ako koristis zdrav razum i ne pretjerujes.
toliko od mene.