Istina je ovo sve navedeno za salone a poseban naglasak bi stavio na salone polovnih auta (kod nas u Hercegovini u svakom selo ih ima bar 2-3), a gradove da ne spominjem.
Imao sam priliku posjetiti praonicu koja radi za najvećeg trgovca polovnim autima u regiji (AS Kramar).
To je smiješno šta se sve radi da se auto uvali nekome.
Vidio sam par auta ujutro (prije nego si išta počeli raditi) i za 2 sata kad su ih završili (možeš misliti šta se sve uradi za sva sata).
Unutra budu umazana i crna, uljepljena...
A izvana uglavnom imaju po nekoliko ogrebotina i udubina.
Sistem je slijedeći; operu ga, operu ga iznutra, usjaje, namirišu, izvana ispoliraju s nečim šta je pri ruci i obavezno ostave 1 crticu ili udubinu (to ja planirano).
Sad se pitate zašto, pa npr kad dođe potencijalni kupac i oblijeće oko auta, i normalno hoće da mu cijenu malo spuste, onda nakon nekoliko minuta buljenja u auto skonta tu ograbotinu ili udubinu i odmah mu trgovac skine 500-tinjak KM.
Ovome drago a nije ni svjestan šta je kupio.
To su uglavnom auta stara 5-7 godina i koja su prešla od 120.000 - 180.000 km (zanimljivo u svih skoro ista kilometraža) cccc
Čudo su digitalni satovi
Svaki ima gume koje odmah treba mijenjati, kočnice (pločice) i amortizere isto, a veliki servis naravno nije rađen (zbog toga ga je njemac i prodao).
U ovlaštenim auto kućama je stanje isto u qurcu.
Neki ih peru tekućinom za skidanje masnoće sa motora :lol: i što je najtužnije oni misle da to tako treba qqqq
U salonima stvarno ima puno auta sa svirlovima i to nitko i ne primjećuje ccc