Pozdrav,
Prije svega pohvale za forum, pocetnik sam pa vas molim za savjete te otvaram temu. Cilj mi je kvalitetno oprati auto (crni metalik lak jako osjetljiv na Passat 6) i nanijeti fusso vosak. Dakle NECU POLIRATI! Procitao sam dosta na forumu savjete i sacinio sam ovakav plan pa vas molim ako sta treba da korigujem i savjete:
Nulta radnja, operem auto, posusim i "istackam" haubu i jos neke sitnice lakirer mi je napravio boju,ostavim jedan dan da se to fino osusi.
1. Bacim auto u pjenu
2. Isperem miniwashem
3. Operem carlijem (2 bucket metoda)
4. Isperem miniwashem
5. Kao APC sam kupio Sonax extreme full effecti za felge, nanesem na cijelo auto (postepeno) cekam da "pocrveni" i isperem miniwashom dakle bez ikakvog kontakta krpom je li to ok?
6. ispravti miniwashom
7. Gliniram, uzeo sam kinesku 3M sa ebaya koristit cu lubrikant autosampon, procitao sam da dosta treba "podmazat" i da nece biti problema? Citavo auto glinirat.
8. Isperem miniwashem
9. Dobro osusim mikrofiber krpom
10. IPA - kupio sam 99% IPA, e posto necu polirat vec samo vosak, na osnovu savjeta to bi trebao razbazit sa destilovanom vodom da dobijem 25% IPA-e, jel to ok? Dakle na 250 ml IPA-e (99,9%) i 750ml vode ukupno 1l. Pospricat i odmah obrisat krpom?
11. I onda fusso coat vosak. Nanijeti u tankom sloju. E buni me koliko pustit da se osusi, radit cu kad bude temperatura 20-25*C, koliko cekati prije brisanja i da li 2x nanijeti?
Hvala puno!
0. ovo "istackam" haubu bi trebao malo temeljnije odraditi. Prvo i osnovno, te rupe koje misliš zapunjavati trebaju biti full čiste i suhe. Drugo, mislim da je 1 dan premalo za sušenje tih točkica, pogotovo jer će to biti deblji sloj nego kad se farba. Bolje ostavi tjedan, dva ili mjesec dana..
1. - 4. Koristi šampon koji inače koristiš, već si dobio izvrstan savjet za CG wng.
5. Ako nemaš drugi skidač metalnih čestica, poslužit će i Sonax FE (ali ne tako dobro kao drugi navedeni). Pod obavezno radi u hladu i na hladan auto, čisto da što duže FE bude u kontaktu sa lakom. Nema potrebe trljati ali ako baš želiš, napraviti s nečim mekanim.
7. Neće biti problema. Radim sa kineskom 3M i nikad mi nije matirala (Fordovi, BMW, Mazda, VW)
11. Pravilo je da baš i nema pravila. Najpouzdanija metoda je da probaš sa prstom - ako je masno, ostavi još. Mislim da slobodno možeš nanijeti na cijeli auto i još sačekati. Zadnji put sam ga ostavio 1-2h nakon nanošenja i nije bilo problema sa buffingom. Temp okoline je bila cca 10C.
Slobodno nanesi 2 sloja, neće mu išta škoditi.
Samo pripazi na plastike, ako natrljaš na plastiku, briši odmah, jer inače ćeš imati podosta problema da skineš (APCom ide dole uz trljanje četkom, isprobano..).