.... a tiću se samog postupka jer sto ljudi radi na sto različitih načina. Dakle:
1. operem auto
2. ironx
3. glina
4. pranje
5. da li APC (može li onaj iz Konzuma ili Lidla ili je najbolje uzeti npr. Megs), da li prewax cleaner ili IPA - ovaj korak kužim da je potreban da se očisti sve nakon pranja samo me interesira što od ovog upotrijebiti ili se mora raditi kombinacija ove tri stvari
6. sealant? vosak? Na Autopii kažu da je prava zaštita sealant+vosak a vidim da to svi ne rade pa sad neznam. Mislim da neću pogriješiti ako idem sa oba, sigurno će biti bolje nego samo vosak
Recite da li je to to pa da finiširam spisak za kupovinu i završim tu priču da vas mogu dalje gnjaviti sa ostalim stvarima jer sam već kod čišćenja primjetio neke detalje koji mi se ne sviđaju a ne mogu naći konkretan odgovor na forumu (bar za sada nisam uspio)
Btw, nitko mi nije odgovorio kako vadite vodu iz utora za šarafe na kotačima.
Poslije IronX-a isperi auto pa onda s glinom pređi.
5. Trebat će ti i APC - uzmi Megs APC plus jer je svestraniji od običnog APCa (barem tako piše, nisam probao).
A za pripremu za sealant/vosak bolji je IPA ili CarPro Eraser. IPA nisam probao, ali Eraser fino pripremi površinu.
Potrebna ti je samo jedna od ovih kemija, nema potrebe kombinirati.
6. Kako god odlučiš, samo je bitno da ako stavljaš oboje, sealant ide prvi. Zatim vosak (drugi dan).
Zaštite od swirlova nema, možeš samo ublažiti nastanak koristeći opremu/kemiju kako su dečki već napisali (2 kante s gritovima, rukavica..)
Vodu iz utora vijaka ili kompresorom ili se provozaj pa uz detailer to prebriši (npr. Last Touch).
Nakon sušenja auto provozam da koliko toliko isteram vodu iz lajsni, retrovizora, kotača.. i onda zaprljanje dijelove sredim s Last touchem i to je to.