Još jedna stvar koju smo svi zaboravili reći, a to je inspekcija laka! I jedna digresija, 2008 g u rujnu iz spartanburga, usa, stigo mi bmw z4 i isto sam bio uvjeren da je lak nov i u idealnom stanju. Nažalost nije bilo tako. Lak je bio kontaminiran itekako, te su se mogli vidjeti plitki friževi od tko zna čega! S obzirom da je stigao preko velike bare, boravio je na lučkim terminalima. Po takvim terminalima sam proveo čitav život ukljućujući i djetinstvo, tata bio kapetan, a i ja danas i mogu ti reći to je sve samo ne ugodna i zadisat dobra atmosfera. Poslje mora slijedi željeznički transport i po meni je puno štetniji, jer željezničke kočnice proizvode prekrasan oblak vruče "bave" koja jedva čeka da naiđe na auto lak. Opet ti govorim iz iskustva, merceds koji mi je došao 2009 (bijele boje) mi je krvario u svih 16, a da meni nije bilo jasno zašto.
Zbog svega rečenog, IronX, IronX, IronX pa onda Glina, Glina, Glina!!!
Najjeftinija a najučinkovitija vizualna inspekcija je sa suncem u zenitu u kolovozu je ti oko 11 sati.
Druga vrst inspekcije je dodirom, čistom rukom(neki savjetuju tankom plastičn rukavicom...bah) prijeđi preko recimo haube i osjetir ćeš blago zapinjanje po koži dlana, e to je kontaminat i njega treba izvući! On je krivac za sve swirlove koji će ti se inducirat! Spužva, wash mitt, micro fibra, spužva za poliranje u jednom trenutku pokupi taj kontaminat i onda lijepo brusi lak!
Zato: NAPRAVI INSPEKCIJU!