MF diskovi (za DA polirke) - koriste se više njih jer se jako brzo zagrijavaju pa mijenjaš jedan pa drugi (zato ih Megs u pakiranju daje 2 kom)
Spužvasti padovi - male dimenzije 3", 4" se koriste za spot, za saniranje pojedinih djelova/ogrebotina, ne za kompletno poliranje. Pošto su mali brže se zagrijavaju. A pošto su lagani i imaju manju dodirnu površinu i manje trenje - polirka ih iskasapi
----------------
Ako radiš čitavo auto s samo jednim padom, onda će se pregrijati i otpadat će sa BP-a, i cijeli će se deformirati/spljoštiti/izgubiti svojstva
Ako radiš element po element tako da nakon svakog elementa mijenjaš padove (recimo od grubljeg prema finijem), onda je to jako puno skidanja pada s BP-a i tu se brže istroši stražnji čičak (ili ako paralelno mijenjaš dva ista)
Oba načina imaju mane (kao što vidiš), na tebi je samo da izabereš što smatraš manjim zlom
-------------
Kod poliranja se padovi brzo nakupe paste i počinju slabo radit (to je ona pasta koja se zagrije i stisne, pa nema više abrazivna svojstva nego samo smeta)
Nema potrebe prati pad tijekom poliranja nego ga samo čistiti tako da uzmeš četku u Konzumu onu s drvenim drškom koja dođe 9 kn, staviš na pad i uključiš polirku da vrti (a četku držiš fiksno na padu). Tako se pad isčetka od paste i možeš nastaviti. Detaljnije pad čistiš nakon što završiš čitavo auto. Osim ovog rješenja imaš još na eliteu i i4detailingu za uzet one (kako se to zove nemam pojma, "rotice") baš za čišćenje padova. Za ozbiljnije pranje padova, imaš one Megs kante s tim nastavkom gore ali to je po meni brutalno preskupo (ne kažem da ne valja, nisam probao, samo ja osobno na to ne bi trošio novce jer mislim da je jeftinije kupovat nove padove svaki dan nego to).
----------------
što se tiče trajnosti padova, znaj da uvijek grublji padovi traju puno kraće nego fini. Fini pad će trajati jako jako jako dugo, jer on nema cut, niti agresivno poliranje, nego samo blago poliranje tj. više zaglađivanje površine i finish. Ako koristiš 3M recimo da za isto vrijeme potrošiš 3 zelena pada i 1 plavi pad (još sam malo i rekao)
Zatim druga stvar, kod poliranja trebaš pazit što radiš. Kada radiš po ravnoj površini onda je to dobro za pad. Ali ako radipš po prijelazima, između vrata, kod pragova, na mjestima gdje se pad može zarezat, bilo kakva potencijalna oštrica, rub/brid, sve to može iskasapit pad vrlo brzo. Zato je najbolje za takve detalje koristiti jedan manji spot pad koji bi bio samo za to, a one za redovno poliranje ne koristiti na takvim površinama.