Fusso je fenomenalan,ali istodobno i jako zahtjevan.
Iz osobnog iskustva:-površina mora biti savršeno pripremljena i dekontaminirana da bi se primio za lak(lak mora biti gol)
-tanki,tanki sloj je dovoljan
-velike panele podijeliti na dva,čak i tri dijela
-ako je temperatura zraka veća od 15 stupnjeva može ga se skidati za par minuta(skoro pa odmah)
-nakon prvog pranja poslije aplikacije stavim tekući vosak i izgleda odlično te usput ispravim moguće nedostatke
Svaki puta nakon aplikacije kažem-nikad više fusso jer zahtijeva strašno puno posla(praktički cijeli dan)ali i svaki put mu se i vratim!1
Ovo sam ja još davno davno spominjao
Na xy auta, u pravilu tamnijih boja, novih i starih se uvijek vide te fleke ili tragovi nanošenja, kako god - kružno ili ravno...
Skidam fusso dok nije suh, 2-3 min i odmah dolje, super tanki sloj nanosim.
pa tako 2 sloja, bolje nego jedan "debeli" jer taj sjebe sve živo.
Jedino na taj način sam uspio svesti na minimum te vidljive tragove.
Slijedeće što ću isprobati je nanositi ga sa super finom spužvom s polirkom.
Predpostavljam da te fleke nastaju uslijed nejednakog nanošenja, jednostavno ne penetrira u pore laka ravnomjerno i dobijemo takvu refleksiju, više i manje fuse.
No, kako fusso i nije za nekakav sjaj i izgleda auta, odličan je za ovakvo usrano i blatno vrijeme.
Tada radi svoj posao kako samo on zna, a te fleke se ne vide jer auto u pravilu sada nikada nije dovoljno čist da bi se to primjetilo
I dalje mi je fusso must have u kolekciji