Autor Tema: Poliranje motocikla - tank, oklopi, vizir  (Posjeta: 19044 )

0 Članova i 1 Gost pregledava ovu temu.

Offline Neno330

  • Rotary majstor
  • *****
  • Postova: 716
  • Spol: Muški
    • Email
Poliranje motocikla - tank, oklopi, vizir
« : Prosinac 17, 2013, 03:41:28 poslijepodne »
trebam iskustva za poliranje motocikla, znaci plasticni oklopi, metalni rezervoar i plasticni vizir...

koja velicina backing platea i koja velicina pada bi bila najbolja za raditi s DA polirkom (recimo flex 3401 ili megs g220 da polisher) buduci oblici koji bi se polirali nisu ravni kao kod auta?

dali bi za metalni tank i plasticne oklope bila dobra megs m105 + m205 i na kraju neki wax ili imate kakvu drugu preporuku?

za vizire sam negdje na forumu vidio da postoji bas neki polish namjenjen za plastiku ali se nemogu sjetiti koji...

boja je (kawasaki) zelena, tvornicka, i mislim da je sve lakirano i bezbojnim lakom, a tank i plastike su dosta usvirlani...

Offline loodi

  • OCD
  • ******
  • Postova: 2254
  • Spol: Muški
    • Email
Odg: Poliranje motocikla - tank, oklopi, vizir
« Odgovori #1 : Prosinac 17, 2013, 05:15:39 poslijepodne »
normalno da je lakirano.


s D/A ne znam, ja na rotacionnu stavim mali BP od 7,5 cm, za grubu koristim mirka orange dotted mini pad i 3m zuti waffled za finisiranje u kombinaciji 105-205. dosad nikakvih problema, a odradio sam pokoji motorcic.


iskreno ni ne znam ako postoji kao standard od 7cm za D/A ili 5 i pola ili kakogod, ali ne bi smjelo bit IKAKVIH problema. odradis isto ko sta bi polirao bilo koji auto.

jedino moras paziti na ostre rubove, a na motorima, pogotovo na ovakvkim medjunoznim raketama ih ima i previse. sasnsa da se probije lak na rubovima je prilicno cesta. iako doduse ravna nuli s D/A spram rotirke.


vosak po izboru, pravila ista ko i kod auta. svejedno ako je na plastici ili na metalu.

pazi da ne isusis lanac i savjetuj vlasnika da ga bar nasprica ako ne namaze (iako ce vjerovatno ko 90% njih namazat tako da sve opet posprica po tek uglancanoj felgi), pazi kad peres na crne plastike jer su nesto osjetljivije nego kod vecine autiju pa im kiselisi tipa dimer mogu naskoditi, ako nemas kompresor za ispuhivanje zraka (vode nakon pranja), spremi se na dobru dozu psovki, ali sve u svemu, isto kao i bilo koji lakiran auto.  :palacgore: :palacgore:




ps

zguglano po forumu i naletio na jedan od svojih starih radova, nis posebnog za vidjeti ali cisto da vidis da je moguce isto ko i za bilo koji auto.
http://www.cro-detailing.com/index.php?topic=430.msg4555#msg4555
« Zadnja izmjena: Prosinac 17, 2013, 05:19:17 poslijepodne loodi »
lijecenje OCD-a? ne. zadovoljavanje OCD-a? DA!

Offline Neno330

  • Rotary majstor
  • *****
  • Postova: 716
  • Spol: Muški
    • Email
Poliranje motocikla - tank, oklopi, vizir
« Odgovori #2 : Prosinac 17, 2013, 05:18:41 poslijepodne »
Ma to ja skupljam hrabrost za vlastiti motorcek...

Offline tonyy

  • Kronični OCD
  • *****
  • Postova: 4032
  • Spol: Muški
    • Email
Odg: Poliranje motocikla - tank, oklopi, vizir
« Odgovori #3 : Prosinac 17, 2013, 05:19:11 poslijepodne »
Ja sam polirao mat boju,ali sa rotacionom polirkom,za blatobran sam koristio bp 75mm i spot pad od 80mm,a za rezervoar bp 120mm i pad od 140mm,polirao sam sa extrafinom,i sve mi je skinulo šta je trebalo,i poslije toga sam stavio carnauba vosak.